La Maleta dels insomnis

El 18 de maig de 2017 a les 11h tindrà lloc el taller "La maleta dels insomnis" del fotògraf Miquel Ruiz. Amb la participació d'un grup d'alumnes de l'IES La Jonquera.

A partir d'una instal·lació artística i fotogràfica que porta per nom “La maleta dels insomnis”, el fotògraf Miquel Ruiz explica la seva experiència com a fotògraf, la seva activitat d’ajuda als refugiats des dels anys 90 del segle XX i l'ús de la fotografia com a eina solidària. La maleta conté diversos materials que inviten a la reflexió a través de les fotografies i els textos seleccionats per Miquel Ruiz. A partir de les fotografies, fetes a Sarajevo, Croàcia, Bòsnia i Sri Lanka entre 1993 i 2009, els alumnes de l'IES La Jonquera podran conèixer de primera mà l'experiència artística i l'activisme cívic de Miquel Ruiz.

Exhibitions and events from this museum

We don't have anything to show you here.

Activities from this museum

We don't have anything to show you here.

Suggested Content